زمان – دفعه بازیگر افسانه ازدواج فرزند

زمان – دفعه: بازیگر افسانه ازدواج فرزند سینما زندگی احساس اخبار سینما

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز بازار خودرو ۳۴ تا ۳۸ میلیون تومان, سمند ۵۵ میلیون تومان شد ، قیمت انواع پراید

    بازار ماشین این روزها همچون هفته ها و ماه های گذشته اوضاع آشفته ای را تجربه می کند؛ بازاری که رکود در آن حاکم است و در بلاتکلیفی به سر می برد.

    ۳۴ تا ۳۸ میلیون تومان, سمند ۵۵ میلیون تومان شد ، قیمت انواع پراید

    قیمت انواع پراید؛۳۴ تا ۳۸ میلیون تومان/ سمند ۵۵ میلیون تومان شد

    عبارات مهم : بازار

    بازار ماشین این روزها همچون هفته ها و ماه های گذشته اوضاع آشفته ای را تجربه می کند؛ بازاری که رکود در آن حاکم است و در بلاتکلیفی به سر می برد.

    به گزارش ایرنا ،هنوز ستاد تنظیم بازار راجع به تعدیل قیمت خودروها تصمیمی نگرفته و خودروسازان نیز در این شرایط خودرویی به بازار عرضه نکرده اند یا قطره چکانی عمل می کنند و شاهدیم از حدود چند ماه پیش تاکنون به تعهدات خود نیز عمل نکرده اند. همچنین واردکنندگان ماشین با بهانه جویی های متفاوت به تعهدات خود در قبال مشتریان عمل نمی کنند.

    در این شرایط دلالان نیز بدون کار نیستند؛ از آب گل آلود تفاوت قیمت کارخانه و حاشیه بازار که ارقام بالایی هست، ماهی می گیرند.

    ۳۴ تا ۳۸ میلیون تومان, سمند ۵۵ میلیون تومان شد ، قیمت انواع پراید

    براساس مشاهدات میدانی در بازار ماشین پایتخت کشور عزیزمان ایران هر پراید۱۱۱ بیش از ۳۸ میلیون تومان، پراید ۱۳۱با قیمت ۳۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، پراید ۱۵۱ نیز ۳۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، پژو ۴۰۵ بالای ۵۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو اس ال ایکس ۶۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ ظاهر دو ۶۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ وی ۸ ظاهر پنج ۷۲ میلیون تومان، سمند ال ایکس ۵۵ میلیون تومان، سمند ای اف هفت ۵۸ میلیون تومان، پژو پارس ۷۱ میلیون تومان، پژو پارس (تی یو ۵) ۸۹ میلیون تومان، هایما اس هفت ۲۰۷ میلیون تومان، سراتو شرکتی سایپا ۲۰۶ میلیون تومان، چانگان ۱۳۰ میلیون تومان، مزدا سه ۲۸۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۰۸ به بهای ۲۴۳ میلیون تومان، برلیانس ۳۳۰ بیش از ۱۱۴ میلیون تومان و برلیانس ۲۳۰ نیز ۶۶ میلیون تومان قیمت خورد.

    با این وجود فعالان خودرویی معتقدند بازار در رکود است و در بلاتکلیفی به سر می برد.

    بازار ماشین این روزها همچون هفته ها و ماه های گذشته اوضاع آشفته ای را تجربه می کند؛ بازاری که رکود در آن حاکم است و در بلاتکلیفی به سر می برد.

    رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان ماشین پایتخت کشور عزیزمان ایران به این بلاتکلیفی اشاره کرد و افزود: همچنان منتظر اعلام قیمتها از ستاد تنظیم بازار هستیم و خودروسازان نیز از حدود هفت ماه پیش تاکنون به تعهدات خود نیز عمل نکرده اند.

    «سعید موتمنی» گفت: هنگامی که عرضه ای در کار نباشد، قیمت ها نیز زیاد کردن می یابد و در نتیجه فروشنده و خریدار بلاتکلیفند.

    وی به شایعات این روزهای بازار ماشین از جمله زیاد کردن ۷۰ تا ۱۰۰ درصدی قیمت ها و ورشکستگی خودروسازان اشاره کرد و گفت: در این شرایط فروشندگان از فروش دست بر می دارند.

    ۳۴ تا ۳۸ میلیون تومان, سمند ۵۵ میلیون تومان شد ، قیمت انواع پراید

    رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی پایتخت کشور عزیزمان ایران یادآور شد: بازار ماشین قفل است و بطور میانگین یک معامله در هفته در نمایشگاه ها انجام می شود.

    موتمنی ادامه داد: چند ماهی است که خودروسازان با طرح مواردی همچون نبود قطعه به اندازه کافی، از زیاد کردن عرضه سر باز زده اند، ولی در حقیقت منتظر اعلام زیاد کردن قیمت ها هستند؛ در حالی که مردم خودروی باکیفیت می خواهند و زیاد کردن قیمت ها باید با توجیه کیفی بوده و رضایت مشتریان را در پی داشته باشد.

    بازار ماشین این روزها همچون هفته ها و ماه های گذشته اوضاع آشفته ای را تجربه می کند؛ بازاری که رکود در آن حاکم است و در بلاتکلیفی به سر می برد.

    وی یادآور شد: این روزها شاهدیم جایگزین اصلاح کیفیت خودروها، از آپشن ها و امکاناتشان کاسته می شود، به طور نمونه پژو پارس بدون رینگ، بلکه با قالپاق عرضه می شود یا زه پراید به عنوان آپشن تلقی می شود.

    این مقام صنفی تاکید کرد قیمت مواد اولیه زیاد کردن یافته است ولی در مورد تعدیل قیمت خودروها کارشناسان باید نظر بدهند.

    ۳۴ تا ۳۸ میلیون تومان, سمند ۵۵ میلیون تومان شد ، قیمت انواع پراید

    وی اضافه کرد: درحالی که انتظار می رود خودروسازان بزرگ کشور دستکم جهت یک سال تولیدشان ذخیره قطعه داشته باشند ولی یک شبه اعلام کردند با کمبود قطعه روبرو شده است اند و بخشی از نابسامانی های امروز بازار ناشی از عملکرد آنهاست.

    موتمنی تصریح کرد: تا زمانی که انحصار در صنعت ماشین باشد، این پرسشها ادامه خواهد داشت که مانع رشد صنعت خودروسازی می شود.

    وی گفت: خودروسازان کلاس جهانی در مقاطعی سود و در مقاطعی دیگر ضرر می کنند ولی تولید یا عرضه خود را متوقف نمی کنند؛ در حالی که خودروسازان ما هر لحظه می خواهند سود کنند و این مساله به همان عنوان انحصار باز می گردد.

    رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان ماشین پایتخت کشور عزیزمان ایران افزود: مدیریت خودروسازان داخلی ضعیف است و باید هزینه های خود را کم کردن دهند؛ امروز خودروسازان مدعی اند در معرض ورشکستگی قرار دارند؛ در حالی که تا دیروز سودهای کلان داشتند و این عنوان را باید کارشناسان امر بررسی کنند.

    وی تاکید کرد: در شرایط کنونی، ابتدا باید بازار را از بلاتکلیفی خارج کرد؛ باید بررسی کنیم آیا خودروسازان می توانند بازار را مدیریت کنند یا فردا شاهد ۲ نرخی شدن قیمت ها در بازار خواهیم بود؟

    موتمنی گفت: مطابق آینده نگری اقتصاددانان، قیمت دلار در محدوده هشت هزار تا ۹ هزار تومان تثبیت می شود، بنابراین در درازمدت آنهایی که از فروش خودروهای خود دست کشیده اند ضرر خواهند کرد.

    وی از دلالان بزرگی یاد کرد که انحصار در فروش ایجاد کردند و بازار را در ماه های گذشته به هم ریختند.

    به گفته این مقام صنفی، در شرایط کنونی کارشناسان باید زیاد کردن قیمت هر ماشین را مشخص و تعیین کرده و بر خودروسازان نظارت کنند تا نیاز بازار را تامین کرده و به تعهدات خود عمل کنند.

    وی ادامه داد: خودروهای با قیمت کمتر از ۱۰ هزار دلار در دنیا زیاد است و پیشنهاد می شود در شرایط کنونی که خودروسازان داخلی به تعهدات خود عمل نمی کنند دولت اجازه واردات و کم کردن تعرفه های ورود خودروها را بدهد تا مشتریان نیز به خودروهای کیفی و با قیمت مناسب برسند.

    ** اعلام قیمت تازه خودروها حداکثر تا ۱۰ آذرماه

    در این رابطه، یک مقام آگاه در وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: قیمتگذاری تازه خودروها با دستور وزیر صنعت از سوی کارشناسان در دست بررسی است و انتظار می رود حداکثر تا شنبه هفته آینده (دهم آذرماه) اطلاع رسانی شود.

    وی به زیاد کردن قیمت بعضی خودروها از سوی خودروسازان در روزهای گذشته از جمله محصولات شرکت زامیاد اشاره کرد و گفت: «در این زمینه خودروسازان باید پاسخگو باشند.»

    «محسن صالحی نیا» معاون پیشین امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت، چهارشنبه بیست و سوم آبان ماه به ایرنا گفته بود، قیمت نهایی خودروها ۲۶ یا ۲۷ آبان با در نظر گرفتن همه جوانب کار از جمله قیمت های تمام شده است خودروسازان و همچنین حق و حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام می شود.

    گفتنی است چندی پیش عضو هیات علمی گروه مهندسی ماشین در دانشگاه علم و صنعت کشور عزیزمان ایران گفت: به روز رسانی قیمت خودرو، نیاز فوری این صنعت است و هر روز تاخیر در این زمینه زیان های متعددی را متوجه خودروسازان، قطعه سازان و صنایع وابسته و البته مردم می کند.

    «امیرحسن کاکایی» به شایعات متعدد انتشار یافته در زمینه قیمت گذاری اشاره کرد و گفت: هر یک روز تاخیر در اعلام قیمت ها، میلیاردها تومان زیان جهت صنعت ماشین و سودهای بادآورده جهت دلالان به دنبال دارد.

    وی تاکید کرد «تعیین قیمت ها در حاشیه بازار» می تواند یکی از راهکارها باشد، لیکن بازار ماشین در شرایط بی تعادلی به سر می برد که از نقطه مهم خود فاصله زیادی گرفته است.

    کاکایی ادامه داد: هنگامی که اختلاف قیمت کارخانه ای و بازاری ماشین زیاد باشد، باید با نزدیک شدن به قیمت بازار بتدریج آن را به تعادل بازگردانیم یا باید بر اساس واقعیت های موجود تصمیم گیری کنیم.

    واژه های کلیدی: بازار | ماشین | میلیون | خودروسازان | خودروسازان داخلی | بازار خودرو


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار