زمان – دفعه بازیگر افسانه ازدواج فرزند

زمان – دفعه: بازیگر افسانه ازدواج فرزند سینما زندگی احساس اخبار سینما

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات کلوب جهت تیام سه ماه وقت داشت/ نباید حسینی با مبلغی ناچیز جدا شود ، شفر

    به گزارش ایسنا، وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی با پیکان در چارچوب هفته اول لیگ برتر فوتبال، گفت: یادتان است بعد از بازی با ذوب آ

    کلوب جهت تیام سه ماه وقت داشت/ نباید حسینی با مبلغی ناچیز جدا شود ، شفر

    شفر: کلوب جهت تیام سه ماه وقت داشت/ نباید حسینی با مبلغی ناچیز جدا شود

    عبارات مهم : بازیکن

    سرمربی استقلال می گوید تیمش باید از صفر شروع کند و کار مشکل پیش روی دارد.

    به گزارش ایسنا، وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی با پیکان در چارچوب هفته اول لیگ برتر فوتبال، گفت: یادتان است بعد از بازی با ذوب آهن من بابت همه چیز و افزایش به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا بسیار خوشحال بودم؟ تیم خیلی خوبی داریم و همه ماندهاند و الان میتوانیم جهت ستاره سوم و قهرمانی بجنگیم. تیم جوانی داریم. مجید و امید را از دست دادیم و شاید سرور و تیام را هم از دست بدهیم.

    کلوب جهت تیام سه ماه وقت داشت/ نباید حسینی با مبلغی ناچیز جدا شود ، شفر

    روزبه مصدوم هست. این شرایط الان تیم ماست. بابت این شرایط خیلی خوشحال نیستم. بازیکنان بسیار جوان و با استعدادی داریم. این بازیکنان به بازیکنان بزرگ تر نیاز دارند. خیلی راحت نیست جهت بازیکنان جوان که بلافاصله در استقلال جلوی این همه تماشاگر بازی کنند. ما دوباره داریم از اول شروع می کنیم و چیزی که ما می خواهیم، صحبت کردن با هواداران هست. هواداران ما باید یار دوازدهم ما باشند. ما زیاد از قبل به آنها نیاز داریم. این شانس را به جوانان ما بدهند و به آنها کمک کنند تا روز به روز بهتر شوند و شانس این را داشته باشند که نتیجه های خوبی بگیرند.

    او ادامه داد: اردوی بسیار خوبی داشتیم. بازی های خوبی انجام دادیم. همه بازیکنان با همه توانشان تمرین کردند. مربی بدنساز از آلمان آوردیم که سطح آمادگی ما را بالاتر ببرد. ولی الان از صفر شروع میکنیم. ما فردا بدون بازیکنان خارجیمان شروع می کنیم. من پشت بازیکنانم هستم. مشخص نیست که کدام بازیکن در ترکیب قرار می گیرد. بعد از این کنفرانس جهت ثبت قرارداد میرویم. امیدوارم همه چیز به خوبی انجام شود. شرایط الان ما چیز عجیبی نیست. من در گذشته هم این شرایط را تجربه کرده ام. من نمیتوانم بگویم در این شرایط شانس زیادی جهت قهرمانی داریم. ما به دنبال بازیکنان تازه هستیم ولی باور کنید راحت نیست. شرایط تیام را نمیدانم. شاید تا چند روز آینده جواب قطعی بدهد. کلوب حدود سه ماه وقت داشت. ما فردا بازی داریم و تیام اینجا نیست.

    به گزارش ایسنا، وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی با پیکان در چارچوب هفته اول لیگ برتر فوتبال، گفت: یادتان است بعد از بازی با ذوب آ

    شفر اضافه کرد: مدیران کلوب عوض شدند و امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. این زمانی ممکن است که همه با هم کار کنند و یک نشانه یکسان داشته باشیم. دوباره درخواست میکنم از هوداران که بیایند و ما را حمایت کنند. ما عالی ترین هواداران را داریم. امیدوارم شروع خوبی داشته باشیم هر چند که کارمان سخت است.

    سرمربی استقلال در مورد لیست بازیکنان خارجی هم گفت: شما یادتان است که از کلوب اعلام شد منتظر لیست بازیکنان خارجی از طرف من هستند. من این لیست را به کلوب داده بودم. من یازده ماه است که اینجا هستم. در مورد شایعات حرفی ندارم. شما در مورد نفت، خاویار و فرش از من بپرسید ولی در مورد شایعات نه. الان اسم بازیکن خارجی ندارم. من اسامی را قبلا به کلوب داده بودم.

    او در مورد بازگشت بویان و غفوری هم بیان کرد: فکر میکنم بویان بر نمی گردد. غفوری هم قبل از تمرین امروز با هم صحبت می کنیم. امیدوارم که فردا بازی کند. دیروز در تمرین نبود. امیدوارم امروز به تمرین بیاید و فردا بازی کند.

    کلوب جهت تیام سه ماه وقت داشت/ نباید حسینی با مبلغی ناچیز جدا شود ، شفر

    شفر درپاسخ به سوالی راجع به آینده نگری اش از لیگ پیش روی اظهار کرد: من ۵ دقیقه پیش گفتم که آماده سازی تیم در ترکیه بسیار خوب بود. زمین و بازی خوب داشتیم. فقط اخباری که از پایتخت کشور عزیزمان ایران به ما می رسید بد بود. باید روی فوتبال تمرکز کنیم.

    سرمربی استقلال در مورد از دست دادن ستاره های خط میانی استقلال بیان کرد: ما فصل پیش خیلی خوب بودیم. ما قهرمان جام حذفی شدیم. بازیکنانی مثل حسینی، نور افکن و خیلی از بازیکنان بازی به بازی بهتر شدند. این اول جهت تیم ملی خیلی خوب بود. امید عالی ترین بازیکن تیم ملی بود. مجید حسینی به زمین آمد و عالی ترین دفاع شد. به خاطر همین عملکرد از قطر و ترکیه عالی ترین بازیکنان ما را خواستند. ابراهیمی عالی ترین هافبک استقلال و تیم ملی بود. ما باید جلوی السد بازی کنیم. خیلی خوشحالیم که ابراهیمی در لیگ قطر هست. باید ببنیم شرایط حسینی چه می شود. من به فتحی گفتم که او باید اینجا بماند. یا کلوب ترکیهای باید پول زیادی بابت او بدهد. بازیکنی که ۲۲ سالش است و آینده خیلی خوبی دارد. نمی توانیم او با یک مبلغ ناچیز از ما جدا شود. این طبیعی است که شما جهت یک کلوب خوب بازی کنید و بقیه به دنبال شما بیایند. جهت امید عالی ترین آرزوها را دارم. او فرمانده ما بود. جایزه او در مراسم عالی ترین ها کاملا حقش بود. عالی ترین بازیکنان کشور عزیزمان ایران در جام جهانی، بازیکنان لیگ کشور عزیزمان ایران بودند.

    به گزارش ایسنا، وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی با پیکان در چارچوب هفته اول لیگ برتر فوتبال، گفت: یادتان است بعد از بازی با ذوب آ

    او باز هم در مورد لیست درخواستی اش از کلوب گفت: من نمی توانم به بازار بروم و فریاد بزنم که لیست را به کلوب داده بودم. در کلوب تغییرات انجام شده است و من با مدیرعامل تازه هر لحظه در تماس هستم.

    شفر در پاسخ به این پرسش که آیا خط حمله استقلال از سال قبل ضعیفتر هست، اظهار کرد: ما صیادمنش را داریم که بازیکن جوانی است و باید به او کمک کنیم تا بالاتر برود. استقلال یکی از بزرگترین تیم هاست و زمانی که یک بازیکن جوان به اینجا می آید باید خودش را با شرایط وفق بدهد. فشار جهت جوانان در اینجا زیاد هست. ما باید بازیکنانی که از تیم های کوچک تر می آیند جهت بازی های بزرگ آماده کنیم. من بازیکنان جوانی داشتهام که در آینده بازیکنان بزرگی شدهاند. هواداران ما متوجه شرایط ما هستند و به جوانان ما کمک میکنند و ما در قبال هوادارانمان مسئولیت داریم.

    کلوب جهت تیام سه ماه وقت داشت/ نباید حسینی با مبلغی ناچیز جدا شود ، شفر

    او در مورد آمدن الحاجی گرو گفت: این عنوان را نمی دانم.

    واژه های کلیدی: بازیکن | استقلال | بازیکنان | هواداران | هواداران | لیست بازیکنان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار